Inici  /  Noticies   /  “UNA INFÀNCIA ENTRE TELERS. NENES TREBALLADORES DEL TÈXTIL”. CONFERÈNCIA EN EL MARC DEL DIA INTERNACIONAL DE LA DONA.

En el marc del programa d’actes amb motiu del dia “8 de març, Dia Internacional de la Dona”, la biblioteca de Manlleu conjuntament amb altres entitats, entre les quals el Museu del Ter, ha organitzat tot un seguit d’actes. Un d’aquests actes tindrà lloc el dijous 16 de març a les 19.30h al Museu del Ter amb la conferència “Una infància entre telers. Nenes treballadores del tèxtil” a càrrec d’Àngels Caba Gusi, historiadora. Aquesta activitat complementa l’exposició “Per ser nena”, que es pot veure a la Biblioteca Municipal de Manlleu BBVA de l’1 al 31 de març els matins de dimarts, divendres i dissabtes de 10 a 13.30h i les tardes de dilluns a divendres de 15.30 a 20.30h.