Inici  /  Noticies   /  S’instal·la un nou panell informatiu a l’illa del Sorral o de Gallifa

S’instal·la un nou panell informatiu a l’illa del Sorral o de Gallifa

Des de mitjan del mes de maig ja hi ha instal·lat a l’illa del Sorral o de Gallifa (les Masies de Voltregà) un nou panell informatiu que dóna a conèixer els valors naturals, la biodiversitat i quina és la qualitat ecològica del riu Ter d’aquest espai riberenc.
El panell, explica també les actuacions de restauració, conservació i custòdia fluvial que s’hi ha fet en el marc del projecte Riberes del Ter.
Aquest panell reforça l’itinerari naturalístic de les illes i meandres de les Gambires i Gallifa i serveix de suport expositiu per a la realització de les sortides i tallers amb grups d’escolars i familiars que es duen a terme dins l’oferta educativa i també la de lleure de caps de setmana des del Museu del Ter.