Inici  /  Noticies   /  Setmana Ambiental de Manlleu: L’exposició ‘L’aigua en equilibri’, oberta a tothom fins diumenge

Des del passat dissabte el Museu del Ter participa activament a la Setmana Ambiental de Manlleu, acollint algunes activitats i l’exposició “L’aigua en equilibri”, que hi estarà fins diumenge vinent, 25 de març. Per visitar-la, es podrà fer de forma grauïta dins de l’horari de visites habitual del museu. També s’han organitzat activitats de temes mediambientals relacionades amb el riu dirigides a escoles i centres educatius.
Les activitats de la Setmana Ambiental van començar el dissabte, 17 de març, a 2/4 d’11 del matí, amb una plantada d’arbres a la Platja del Dolcet i la presentació de la xarxa de voluntaris “Riberes del Ter”. Dilluns es va fer una jornada de portes obertes al taller BiciTer, del programa de formació de Treball als Barris per a joves. Dimarts les escoles es van mobilitzar pel medi ambient amb un “flashmob” matinal, i al vespre es va fer un taller d’estalvi d’aigua al Museu del Ter.
Per concloure la setmana, dissabte 24 de març, d’11 a 1 del migdia, als horts de Can Sanglas, es farà un taller sobre els horts sense terra anomenat “Menja’t el balcó”. Si hi porteu una factura d’aigua obtindreu un equip d’estalvi per instal·lar a tres aixetes i una dutxa (fins a exhaurir existències).
Per a consultar aquestes i altres activitats que tindran lloc a Manlleu durant la Setmana Ambiental, no dubteu a fer una ullada al díptic en PDF que s’ha penjat a internet. Per a més informació sobre aquests actes, podeu contactar amb el Servei de Medi Ambient (OPE), al telèfon 93 851 50 22.