Inici  /  Noticies   /  Rutes fotogràfiques: Propera cita al riu Ter: de Gallifa al Despujol, el 26 de maig

El Museu del Ter i el Grup Fotogràfic Manlleu uneixen esforços i organitzen una nova proposta pels dissabtes. L’activitat consisteix en la unió de visites guiades per racons del nostre patrimoni cultural i natural a la vora del Ter, a càrrec d’un guia del museu, i amb les explicacions d’un professional de la fotografia per treure’n el màxim partit a l’hora de fotografiar els diferents espais que es proposen als participants.
La propera sortida tindrà lloc el dissabte 26 de maig a les 10 del matí, i es farà seguint la ruta naturalista de les Gambires al Despujol, seguint un tram del riu Ter al seu pas per les Masies de Voltregà. Punt de trobada: aparcament del restaurant Cal Peyu a les Masies de Volregà (C-17, km 70).
Aquesta ruta transcorre en gran part a la vora del riu Ter al seu tram mitjà – alt. Permet contemplar una gran diversitat d’ambients fluvials, formacions geològiques, meandres, illes, braços i basses temporanis que el riu Ter va dibuixant a la plana de Vic. Ens aturarem a diversos punts interessants d’observació del paisatge i la fauna del riu, sobretot ocells.
Amb un fotògraf professional aprendrem a treure els millors resultats de les nostres fotografies en espais naturals. Aprendrem com fer la millor composició, imatges en detall, com jugar amb la llum i altres aspectes de la fotografia a l’aire lliure.
Les rutes es faran tots el darrers dissabtes de cada mes durant la primavera i la tardor, començant a les 10 del matí, i tenen una durada de 3h. El preu és de 15€.
Cal fer reserva prèvia al 93 851 51 76 o bé per correu electrònic a [email protected].

PROGRAMA
24 de març: El Ter a Manlleu entre la fàbrica de Can Llanes i la colònia Rusiñol, cultura i natura.
Preu: 15€
Punt de trobada: Museu Industrial del Ter. (Passeig del Ter, 2)

28 d’abril: La Colònia Rusiñol.
Punt de trobada: Colònia Rusiñol. Ctra. BV-4608 Km.21. Manlleu
PROPERA ACTIVITAT
26 de maig: Ruta naturalista de les Gambires al Despujol
Preu: 15€
Punt de trobada: aparcament del restaurant Cal Peyu a les Masies de Volregà. C-17, km 70

29 de setembre: El Museu Industrial del Ter
Preu: 15€
Punt de trobada: Museu Industrial del Ter. (Passeig del Ter, 2)

27 d’octubre: Un espai de gran valor ecològic: el pantà de Garet a Lluçà
Punt de trobada: encara per determinar

24 de novembre: El nucli antic de Manlleu amb el seu campanar
Punt de trobada: encara per determinar
Cal fer reserva prèvia al telèfon 938515176 o bé a [email protected].