Inici  /  Noticies   /  PRESENTACIÓ DEL LLIBRE A. BATLLORI JOFRÉ EN 100+1 DIBUIXOS

PRESENTACIÓ DEL LLIBRE A. BATLLORI JOFRÉ EN 100+1 DIBUIXOS

L’any 2015 s’ha celebrat el centenari del naixement d’A. Batllori Jofré, reconegut dibuixant català deixeble de Junceda col·laborador habitual de publicacions mítiques com el TBO i En Patufet (entre moltes altres), il·lustrador de llibres, dibuixant de cromos, auques, ex-libris…

La presentació del llibre servirà de cloenda de l’exposició temporal: “A. Batllori Jofré en 100 + 1 dibuixos” que es va crear amb motiu del centenari del naixement de l’artista i inclou 100 dibuixos originals seus, una mostra dels seus objectes, i una entrevista emesa per TV3 en el programa Víbria. La mostra, que es podrà visitar fins al diumenge 10 d’abril, va arribar a Manlleu gràcies a la intensa i singular relació que l’artista va mantenir amb la ciutat a través de la Fonda Torres, que cedeix algunes obres a l’exposició .

La presentació es farà el dijous 7 d’abril a les 8 de la tarda a l’Ateneu de Manlleu (c. Enric Delaris, 59) i no serà una presentació convencional sinó feta amb dibuixos, que com el seu autor diu: “els ninotaires no són gent gaire convencional”.