Inici  /  Noticies   /  OFERTA EDUCATIVA DEL MUSEU DEL TER 2017-2018

OFERTA EDUCATIVA DEL MUSEU DEL TER 2017-2018

El Museu del Ter ja disposa de l’oferta educativa del curs 2017-2018. Una oferta molt variada amb activitats, tallers, visites i sortides, tot amb l’objectiu de donar a conèixer el riu i posar en valor el seu patrimoni cultural i natural. L’oferta educativa del Museu del Ter consolida un conjunt de 24 activitats, entre tallers, visites i sortides adreçades a tots els nivells educatius. Les activitats comprenen els àmbits de patrimoni cultural amb tallers centrats en el procès de la filatura, la tecnologia hidràulica, els canvis socials provocats per la industrialització i la visita a colònies industrials. Pel que fa a l’àmbit de patrimoni natural els alumnes poden determinar l’estat de salut del riu gràcies als macroinvertebrats que s’hi poden trobar, fer una pesca científica, visitar un espai fluvial de gran interès ecològic, les illes i meandres de les Gambires i Gallifa, al riu Ter a les Masies de Voltregà i interpretar els canvis en el paisatge i la vegetació, descobrir els habitants del riu, fer una observació d’ocells de ribera i descobrir el món dels peixos.

A la nostra pàgina web hi trobareu tota la informació detallada. Per a més informació i reserves, poseu-vos en contacte amb nosaltres al telèfon: 93 851 51 76, o bé per correu electrònic: [email protected].

Clica aquí per descarregar el pdf de la oferta educativa 2017-18