Inici  /  Noticies   /  L’AIGUAT ABAIXA EL TELÓ AMB UN GRAN ÈXIT DE PÚBLIC

L’AIGUAT ABAIXA EL TELÓ AMB UN GRAN ÈXIT DE PÚBLIC

Enguany es compleixen 75 anys de l’aiguat de 1940 que va afectar greument les poblacions riberenques del Ter. Aquest fet ha servit a la companyia osonenca Corcia Teatre com a punt de partida de l’obra de teatre per a les nits d’estiu al Museu del Ter sota el títol de l’Aiguat. L’espectacle dirigit i amb dramatúrgia de Joan Roura va estrenar-se el passat 3 de juliol i al llarg de les 13 funcions l’han vist més de 800 espectadors.
Una de les novetats d’enguany ha estat la possibilitat de fer un pack amb un dels restaurants que formen part del col·lectiu Manlleu On. Aquest col·lectiu va neìxer aquest any i el formen els restaurants: Sambucus, Rusinyol, el Morter, Torres Petit, el Manlleuet i el Cau Faluga. Prop de 170 espectadors dels que han vist l’obra han fet aquest pack el que suposa un 20% del total.
Els actes de commemoració dels 75 anys de l’aiguat continuaran aquest octubre amb una exposició que recordarà un dels successos més importants de Manlleu al llarg de la seva història.