Inici  /  Noticies   /  JORNADES EUROPEES DEL PATRIMONI 2015. VISITA A LA COLÒNIA DE BORGONYÀ

JORNADES EUROPEES DEL PATRIMONI 2015. VISITA A LA COLÒNIA DE BORGONYÀ

Amb motiu de les Jornades Europees del Patrimoni el Museu del Ter i l’Ajuntament de Sant Vicenç de Torelló han organitzat una visita a la colònia tèxtil de Borgonyà.

La colònia tèxtil d’origen escocès és una de les colònies industrials més importants de Catalunya, i al llarg del recorregut els visitants podran entrar dins del recinte de la fàbrica Fabra i Coats per veure la xemeneia i les calderes i, posteriorment, recórrer a peu els carrers de la colònia. Visitaran el teatre, la casa-bressol i resseguireu finalment el canal fins a la zona esportiva.

Dia: dissabte 10 d’octubre
Lloc de trobada: davant de la fàbrica. (Ctra. BV5226)

Activitat gratuïta, organitzada conjuntament amb l’Ajuntament de Sant Vicenç de Torelló

Podeu seguir tota l’actualitat de les JEP 2015 a Twitter amb els hashtags #JornadesEuropeesPatrimoni i #JEP2015