Inici  /  Noticies   /  EXPOSICIÓ TEMPORAL: “CARETTA A LA VISTA”

EXPOSICIÓ TEMPORAL: “CARETTA A LA VISTA”

El projecte Caretta a la Vista (www.carettalavista.com), finançat recentment a través de la convocatòria d’ajuts pel foment de la cultura científica, tecnològica i de la innovació 2016 de la Fundación para la Ciencia y la Tecnología – Ministero de Economía, Industria y Competitividad, participa a l’edició d’enguany de la Setmana de la Natura, amb una exposició itinerant que es podrà visitar del 2 a l’11 de juny al Museu del Ter de Manlleu. L’exposició pretén difondre el coneixement sobre la biologia de les tortugues marines al ciutadà en general per promoure la seva implicació en la correcte gestió d’esdeveniments de nidificació en costes catalanes.

L’exposició “Caretta a la Vista” és gratuïta i es podrà visitar de dimarts a diumenge i festius, de 10 a 14h hores fins a l’11 de juny