Inici  /  Noticies   /  ÈXIT DE LA II TROBADA DE TÈCNICS DE COL·LECCIONS DE CIÈNCIES NATURALS DE CATALUNYA ORGANITZADA PEL CENTRE D’ESTUDIS DELS RIUS MEDITERRANIS DEL MUSEU DEL TER

El Museu del Ter va ser el passat, 18 de novembre, la seu de la segona trobada de tècnics de col·leccions de ciències naturals. Amb una important representació de professionals d’aquest àmbit.

La trobada d’enguany, organitzada pel Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis del Mseu del Ter portava per títol “El valor de les col·leccions de ciències als museus del S.XXI” i els tècnics d’un total de 23 centres i museus de ciències d’arreu de Catalunya van debatre i compartir experiències a l’entorn d’aquesta temàtica.

Aquestes trobades volen ser un punt de partida per iniciar col·laboracions, compartir recursos, oferir assessoraments en la identificació de mostres, en la descripció de les col·leccions, en la restauració preventiva, treballar en projectes conjunts,etc.
Els centres i museus de ciències que van presentar el valor de les seves col·leccions van ser:

• Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont (ICP), Sabadell
• Institut de Ciències del Mar (ICM-CSIC) de Barcelona
• Jardí Botànic de Barcelona (JBB-MNCB)
• Museu de Ciències Naturals de Barcelona
• Museu de les Terres de l’Ebre, Amposta
• Museu del Ter, Centre d’Estudis dels rius Mediterranis, Ajuntament de Manlleu, Manlleu
• Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont. Sabadell.