Inici  /  Noticies   /  Els Tonis s’exposen al museu fins al 31 de març

Els Tonis s’exposen al museu fins al 31 de març

Aquests dies el Museu del Ter acull l’exposició del XXXI Concurs fotogràfic “Tonis 2012” organitzat pel Grup Fotogràfic de Manlleu. El recull que s’hi pot veure mostra les instantànies presentades pels participants a la competició, així com els guardonats amb els premis local, “Col·lecció”, “Vestimenta”, “Guarniments” i “Ferratges”.
El 25 de febrer es va emetre el veredicte del jurat qualificador del concurs concertat pels Tonis i el Grup Fotogràfic Manlleu, en el qual es van repartir els premis següents:
– Premi “Col·lecció” a Joan Parera Pons
– Premi “Vestimenta” a Francesc Manel Serrano Navarro
– Premi “Guarniments” a Ramon Parladé Vilanova
– Premi “Ferratges” a Daniel Font Vila
– Premi local a Xevi Vilaregut Saez
Fins al dissabte 31 de març es podran veure les fotografies presentades al certamen, de forma gratuïta, a la sala polivalent de la planta 2 del museu. L’horari de visita és de dimarts a divendres de 10:00h a 13:00h i de 16:00h a 19:00h, i dissabtes, diumenges i festius de 10:00h a 14:00h.