Inici  /  Noticies   /  EL MUSEU DEL TER PARTICIPA EN L’ORGANITZACIÓ DE LA CELEBRACIÓ DEL DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT PER LES ESCOLES DE VIC

Aquest divendres 5 de Juny, Dia Mundial del Medi Ambient, l’equip del Museu del Ter ha participat en l’organització de les activitats del Dia Mundial del Medi ambient de Vic. Enguany han participat uns 350 alumnes de 5è i 6è de primària de 9 escoles que formen part de la XESVIC. Els grups han sortit de les respectives escoles fins al riu Gurri a Vic i allà s’han organitzat diverses activitats relacionades amb el riu i el medi natural: tallers d’observació i identificació de peixos, taller de pesca científica de peixos, organitzats i guiats pel Museu del Ter i taller d’ anellament d’ocells i de reconeixement d’ocells organitzat i guiat pel Grup de Naturalistes d’Osona.