Inici  /  Noticies   /  EL MUSEU DEL TER PARTICIPA EN EL PROJECTE FAIG 2015 – APRENENTATGE I SERVEI AMB LA SALLE DE MANLLEU

El Museu del Ter ha participat per segon any consecutiu en el Projecte FAIG, una experiència d’aprenenatge i servei en col•laboració amb la Salle de Manlleu. Alumnes de 4rt d’ESO han participat en el projecte entre els mesos de febrer i juny de 2015, amb un alt grau de compromís i motivació i amb resultats molt positius.

En aquesta edició del Projecte Faig s’ha intervingut en dos aspis de la col·lecció de maquinària del Museu del Ter. Les dues màquines són de característiques molt similars. Van ser fabricades, aproximadament, durant els anys trenta del segle XX, una d’elles a la factoria de can Serra a Manlleu i l’altra a la factoria Salvador Puig Martí de Ripoll.