Inici  /  Noticies   /  EL MUSEU DEL TER ORGANITZA EL TALLER DE FOTOGRAFIA HISTÒRICA: DESVETLLEM LA MEMÒRIA DEL FONS FOTOGRÀFIC DE JOSEP COSTA “DIENTES”

El Museu del Ter juntament amb els ajuntaments de Sant Hipòlit de Voltregà i les Masies de Voltregà, el Centre d’Estudis del Voltreganès, el Grup Obert les Branques i el Departament de Cultura de la Generaliat de Catalunya han organitzat el taller de fotografia històrica “Desvetllem la memòria del fons de Josep Costa “dientes”.

El taller ha nascut gràcies a la cessió de la familia del fotògraf voltreganès Josep Costa, popularment conegut com en “Dientes”. Aquest arxiu consta d’unes 2500 imatges preses entre les dècades dels anys 20 i 60 del s.XX, principalment a Sant Hipòlit i les Masies de Voltregà. Com ja és habitual en aquests tipus de tallers durant les sessions tots els assistents podran veure les imatges i entre tots documentar-les per tal d’obtenir la màxima informació de cadascuna d’elles. El taller és gratuït i tindrà lloc a l’Escola d’Adults de Sant Hipòlit (antiga biblioteca) a les 16.30h.

Activitat: taller “Desvetllem la memòria” del fons fotogràfic de Josep Costa “Dientes”
Hora: 16.30h
Dies: dijous 26 de novembre i dimecres 20 de gener.
Lloc: Escola d’Adults de Sant Hipòlit de Voltregà (antiga biblioteca)