Inici  /  Noticies   /  EL MUSEU DEL TER AMB LA FESTA MAJOR DE MANLLEU 2017

EL MUSEU DEL TER AMB LA FESTA MAJOR DE MANLLEU 2017

El Museu del Ter ofereix als seus visitants diferents activitats en motiu de la Festa Major de Manlleu 2017. Aquestes són les activitats que hem programat:

-Visita teatralitzada, gratuïta, dimarts 15 a les 11.30h. Descobriu el Museu del Ter amb la visita teatralitzada “l’Esperit del Ter”. Amb el nostre personatge reviureu el passat industrial en una filatura i us explicarà com es transformava el cotó en fil. També podreu veure funcionar màquines del procès de la filatura gràcies a la Turbina Fontaine connectada a un sistema d’embarrats moguts, únicament, per la força de l’aigua.

-Exposició temporal: “Ca l’Esparter, patrimoni de Manlleu i projecte educatiu” En el marc del projecte MAGNETer alumnes de l’Institut del Ter de Manlleu han treballat en la recuperació i contextualització d’alguns dels objectes de Ca l’Esparter.Un establiment històric a Manlleu que es va desmantellar definitivament l’any 2012 i la seva família va fer donació al museu d’alguns dels objectes representatiuts.

-Jornada de portes obertes. Dilluns 14 d’11 a 14h i de 17 a 20h i Dilluns 15 d’11 a 14h i de 17 a 20h. A les 11.30h visita teatralitzada “l’Esperit del Ter” gratuïta.
-Visites al campanar de Manlleu: Dimarts 15 de les 10h a les 14h i de les 20h a les 23h i dimecres 16 de les 20h a les 23h