Inici  /  Noticies   /  EL MUSEU DEL TER AMB LA FESTA MAJOR DE MANLLEU 2016

EL MUSEU DEL TER AMB LA FESTA MAJOR DE MANLLEU 2016

El Museu del Ter ofereix als seus visitants diferents activitats en motiu de la Festa Major de Manlleu 2016. Aquestes són les activitats que hem programat:

-Visites teatralitzades, gratuïtes, diumenge 14 i dilluns 15 a les 11.30h. Descobriu el Museu del Ter amb la visita teatralitzada l’Esperit del Ter. El nostre personatge reviureu el passat industrial en una filatura i us explicarà com es transformava el cotó en fil. També podreu veure funcionar màquines del procès de la filatura gràcies a la Turbina Fontaine connectada a un sistema d’embarrats moguts, únicament, per la força de l’aigua.

-Exposicions temporals: “El Ter mor al Mediterrani” imatges del fotògraf documentalista Sergi Cámara, sobre el drama dels refugiats. Són fotografies en gran format que podreu veure per la façana principal i lateral del museu i flotant pel riu Ter davant del Museu. “La fotografia de Cintet Rifà Anglada. Una mirada etnogràfica (1900-1930) una selecció d’imatges d’un ric fons de gairebé 3.000 fotografies, plaques de vidre principalment estereoscòpiques preses entre l’any 1900 i l’any 1930 aproximadament, on Cintet Rifà recull les formes de vida i treball en un entorn rural, al volant de la casa familiar.

-Jornada de portes obertes. Diumenge 14 de 10 a 14h i Dilluns 15 d’11 a 14h i de 17 a 20h.
-Visites al campanar de Manlleu: Dilluns 15 de 10 a 14h i de 20 a 23 i dimarts 16 de 20 a 23h.