Inici  /  Noticies   /  Comencem el curs amb nous tallers a l’oferta educativa 2012-2013 del Museu Industrial del Ter

Comença el nou curs escolar i el Museu del Ter ofereix un curs més un ventall ampli d’activitats (tallers, visites i sortides) amb l’objectiu de donar a conèixer el riu des de diferents punts de vista i que posen en valor el patrimoni cultural i natural del riu Ter. Es tracta d’una oferta variada i de qualitat pensada per a tots els nivells educatius, des de cicle infantil fins a batxillerat, cicles formatius i cursos universitaris.
Com cada any s’han incorporat nous elements que complementen i milloren l’oferta educativa. Per al pròxim curs es destaca un nou taller en anglès i el taller “La llegenda del Serpent” per educació infantil (P4 i P5). El taller “Discover the River Ter” s’ofereix a les escoles com una oportunitat per fer servir l’anglès fora de l’aula, en un context d’aprenentatge diferent a l’habitual. L’objectiu del taller és l’aprenentatge i la pràctica de la llengua anglesa, per tant, l’educador fa servir l’anglès durant tota l’activitat i els alumnes que facin aquest taller aprendran vocabulari relacionat amb el riu tant des d’un punt de vista natural com cultural.
D’altra banda, “La llegenda del Serpent” és un taller pensat per als més petits, els alumnes faran petites activitats com anar a veure on vivia el serpent, coneixeran aquesta llegenda i prepararan diferents elements per poder-la representar.
Al següent enllaç hi trobareu tota la nostra oferta educativa detallada. Per a més informació i reserves, només cal que us poseu en contacte amb nosaltres per telèfon: 93 851 51 76, o bé per correu electrònic: [email protected].