Inici  /  Noticies   /  COMENÇA UN NOU CURS ESCOLAR AL MUSEU DEL TER AMB NOVES PROPOSTES EDUCATIVES

COMENÇA UN NOU CURS ESCOLAR AL MUSEU DEL TER AMB NOVES PROPOSTES EDUCATIVES

Comença el curs 2013-2014 i el Museu del Ter ofereix a les escoles i centres educatius un ampli ventall d’activitats (tallers, visites i sortides) amb l’objectiu de donar a conèixer el riu des de diferents punts de vista. Un conjunt d’activitats que posen en valor el patrimoni cultural i natural del riu. Es tracta d’una oferta variada i de qualitat pensada per a tots els nivells educatius, des de cicle infantil fins a batxillerat, cicles formatius i cursos universitaris.

Enguany s’han incorporat nous elements que complementen i milloren l’oferta educativa. D’una banda, el taller “Mira i escolta” adreçat a alumnes de primària. L’activitat té com a objectiu descobrir moltes curiositats dels ocells de ribera. Els alumnes faran una observació d’ocells dins d’un aguait i amb l’ajuda de monitors s’identificaran els que s’hi puguin veure. Després, entraran al laboratori del museu per veure quines adaptacions tenen els seus becs per poder trobar l’aliment. Finalment, escoltaran un paisatge sonor fluvial per intentar esbrinar quins elements el formen. D’altra banda i amb la voluntat de continuar ampliant l’oferta d’activitats en anglès, s’ha creat la sortida “The Great Garet Game!”, a l’espai en custòdia de la finca de la Font a Lluçà. Amb aquesta activitat els alumnes tenen l’oportunitat de conèixer aquest espai posant pràctica les habilitats orientatives i de treball en grup, tot en anglès.

Aquests dos nous tallers complementen una oferta educativa formada per 25 activitats, entre tallers, visites i sortides adreçades a tots els nivells educatius. Alguns tallers de la oferta educativa es poden adaptar a d’altres localitats i també es poden adaptar a les necessitats educatives de cada centre.

A la nostra pàgina web trobareu tota la nostra oferta educativa detallada. Per a més informació i reserves, poseu-vos en contacte amb nosaltres al telèfon: 93 851 51 76, o bé per correu electrònic: [email protected].