Inici  /  Noticies   /  ‘ÀNIMES DE BATAN’: ENTRADES JA A LA VENDA TAMBÉ PER INTERNET

‘ÀNIMES DE BATAN’: ENTRADES JA A LA VENDA TAMBÉ PER INTERNET

Ja són a la venda les entrades per l’obra de teatre Ànimes de Batan, que es posa en escena al bell mig de les sales d’exposició del Museu del Ter del 6 de juliol a l’11 d’agost. Com a novetat, enguany es poden comprar entrades a la botiga virtual del museu, a banda dels canals habituals (telèfon 93 851 51 76 o bé al mateix Museu del Ter). Per a sol·licitar-ne més informació no dubteu a contactar amb nosaltres a [email protected].

Aquesta obra va estrenar-se l’any passat, en coproducció amb la companyia osonenca CorCia Teatre. Amb una història molt propera i un gran treball de direcció i interpretació, el muntatge va gaudir d’una excel·lent acollida que va propiciar que se’n féssin més actuacions de les previstes, arribant a acumular un total de 1.200 espectadors. Les representacions es faran els divendres i els dissabtes del 6 de juliol a l’11 d’agost a dos quarts de 10 de la nit, al preu de 16 euros l’entrada.

DESCOMPTES ESPECIALS:

Cap de setmana jove: 27 i 28 de juliol. Entrades a 12€
Cap de setmana per a la gent gran: 3 i 4 d’agost. Entrades a 12€

ALTRES DESCOMPTES:

Carnet de la biblioteca 15% 13.60€
Carnet del MAB (Manlleu Associació Botiguers) 15% 13.60€
Cal seleccionar primer la data i llavors el descompte – El dia de la funció cal presentar la documentació corresponent (DNI o Carnet de la Biblioteca o Carnet del MAB)

La directora del projecte és Montse Albàs, que està previst que torni a comptar amb el repartiment que l’any passat ja va donar tants bons resultats: Joan Roura, Marta Parramón, Jordi Arqués, Marga Tió i Francesc Colomer (guardonat amb un Goya per la seva intervenció a Pa negre).

L’argument es desenvolupa a les primeres dècades del segle XX, època de canvis socials i econòmics. En aquest entorn industrial, fascinant i conflictiu, una família d’obrers del tèxtil de Manlleu s’obre pas per viure i sobreviure en els reduïts escenaris de la seva vida quotidiana.

TEATRE AL MUSEU
Des de l’any 2005, el Museu Industrial del Ter ha desenvolupat una oferta teatral important vinculada a la presentació del patrimoni que conserva i difón, amb la voluntat de fer més accessibles els continguts del museu al públic mitjançant una oferta cultural innovadora. Aquesta activitat intensa s’ha desenvolupat en estreta col·laboració amb la companyia osonenca CorCia Teatre, mantenint el rigor històric i donant a conèixer una època i un patrimoni cultural cabdal per Catalunya i el nostre territori.

La primera experiència per a les nits d’estiu al museu va ser Torn de nit. Crònica negra que es va poder veure al llarg de tres temporades (del 2008 al 2010). La proposta va tenir una gran acollida i se’n van fer 32 representacions amb més de 1.000 espectadors.

Amb Ànimes de Batan continuem la intensa col·laboració entre el museu i la companyia teatral, amb un espectacle concebut amb la voluntat de continuar explorant el llenguatge teatral, amb llibertat creativa pels dramaturgs, per arribar a nous públics i difondre aspectes significatius de la industrialització al Ter, un territori històricament molt dinàmic i creatiu.