Inici  /  Noticies   /  ACTIVITATS EDUCATIVES DEL MUSEU DEL TER 2016-2017

ACTIVITATS EDUCATIVES DEL MUSEU DEL TER 2016-2017

Al Museu del Ter ja ho tenim tot a punt l’oferta educativa del curs 2016-2017. Una oferta molt variada amb activitats, tallers, visites i sortides, tot amb l’objectiu de donar a conèixer el riu i posar en valor el seu patrimoni cultural i natural. L’oferta educativa del Museu del Ter consolida un conjunt de 25 activitats, entre tallers, visites i sortides adreçades a tots els nivells educatius. Les activitats tenen com a objectiu conèixer i descobrir el riu Ter des de dues vessants, la cultural i la natural. En aquest sentit les nostres propostes permeten conèixer el procès de la filatura, l’aprofitament hidràulic gràcies al funcionament d’una de les turbines més antigues del Ter i visitar una colònia industrial i poder entrar a un habitatge obrer. Pel que fa a la vessant natural podreu fer una pesca científica, posar-se de peus al riu per veure quins animals hi viuen i al nostre laboratori poder determinar quin és l’estat ecològic del riu amb una mostra extreta del riu.

A la nostra pàgina web hi trobareu tota la informació detallada. Per a més informació i reserves, poseu-vos en contacte amb nosaltres al telèfon: 93 851 51 76, o bé per correu electrònic: [email protected].

Clica aquí per descarregar el pdf de la oferta educativa 2016-17