Inici  /  Noticies   /  A L’ESTIU TOT ESPERIT VIU! TOTS ELS DIUMENGES VISITES TEATRALITZADES DE “L’ESPERIT DEL TER”

A partir del diumenge 5 de juliol a les 11.30h, el Museu del Ter de Manlleu conjuntament amb la Companyia osonenca CorCia Teatre reprenen les visites teatralitzades: l’Esperit del Ter.

Sota el nom d’en Quim o l’Assumpta s’amaguen els personatges que donen vida a l’Esperit del Ter. A través d’aquestes visites teatralitzades el visitant podrà veure tots els diumenges a les 11.30h, des del diumenge 5 de juliol i fins al 30 d’agost, com era el treball a una fàbrica de filatura i altres aspectes socials de l’època al llarg de l’exposició La Fàbrica de Riu del museu.

El personatge de l’Assumpta posarà en valor l’important treball de la dona en el desenvolupament de la industria tèxtil a la nostra comarca. Des de l’embranzida industrial de mitjan s.XIX la dona ha desenvolupat un paper molt important en el món tèxtil. Progressivament el seu treball va anar guanyant terreny i es va convertir en la mà d’obra majoritària del sector.

El preu de l’entrada al museu i la visita teatralitzada és de 5€ per persona.