Inici  /  Noticies   /  A l’estiu tornen les visites teatralitzades: “l’esperit del Ter”

A l’estiu tornen les visites teatralitzades: “l’esperit del Ter”

A partir del diumenge 8 de juliol a les 11.30h, el Museu Industrial del Ter de Manlleu conjuntament amb la Companyia Corcia Teatre reprenen les visites teatralitzades: l’Esperit del Ter.
Sota el nom d’en Quim o l’Assumpta s’amaguen els personatges que donen vida a l’esperit del Ter. A través d’aquestes visites teatralitzades el visitant podrà veure tots els diumenges a les 11.30h, des d’ara i fins al 26 d’agost, com era el treball a una fàbrica de filatura i altres aspectes socials de l’època al llarg de l’exposició La Fàbrica de Riu del museu. Aquests misteriosos personatges nascuts en plena industrialització manlleuenca, també posaran en funcionament, gràcies a la força de l’aigua, la Turbina Fontaine.
Cal destacar que el personatge de l’Assumpta posarà en valor l’important treball de la dona en el desenvolupament de la industria tèxtil a la nostra comarca. Des de l’embranzida industrial de mitjan s.XIX la dona ha desenvolupat un paper molt important en el món tèxtil. Progressivament el seu treball va anar guanyant terreny i es va convertir en la mà d’obra majoritària del sector.
Dies: tots els diumenges des del 8 de juliol al 26 d’agost
Hora: 11.30h
Preu: 5€
Lloc: Museu Industrial del Ter (passeig del Ter, 2 MANLLEU
El preu de la visita és de 5€. Les entrades també es poden comprar per internet.