Inici  /  Noticies   /  L’exposició fotogràfica AIGUA, una mirada sobre l’impacte de la sequera, arriba al Museu del Ter

El Museu del Ter acull l’exposició fotogràfica itinerant “Aigua”, una la mirada fotogràfica sobre l’impacte de la sequera de Marc Sanyé.

La mostra és fruit d’un treball de camp fotogràfic realitzat entre el desembre de 2022 i el juny de 2023 i té la voluntat de plasmar l’impacte que la falta d’aigua té en el territori documentant la sequera extrema que ha patit Catalunya durant aquest període de temps. L’exposició compara l’estat de rius i pantans a Catalunya l’any 2023 amb com estaven fa una dècada.

Es podrà visitar del 15 de setembre al 27 d’octubre a la Sala d’exposicions temporals de la segona planta del Museu del Ter a Manlleu de dimarts a diumenge de 10 a 14h.

L’exposició està organitzada pel Museu del Ter, l’Ajuntament de Manlleu, el Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis (CERM) i la UVic-UCC amb el suport de Prisma.