Inici  /  Novetats   /  Recuperem en format digital 6 títols de la col·lecció “La turbina”

Recuperem en format digital 6 títols de la col·lecció “La turbina”

Entre 2007 i 2015 el Museu del Ter, amb la col·laboració d’Eumo Editorial, va editar 6 títols de la col·lecció “La turbina” vinculats a projectes de recerca o de divulgació impulsats pel museu. Els sis treballs que es van editar en el marc d’aquesta col·lecció foren els següents:

Nouvinguts a la ciutat. La construcció urbana de Manlleu. 1900-2005, de Pere Casas Trabal i Carles Crosas Armengol

Cantar a la fàbrica, cantar al coro. Els cors obrers a la conca del Ter mitjà, de Jaume Ayats Abeyà

Espiadimonis, nàiades, sabaters i cuques de capsa. Els macroinvertebrats dels rius i zones humides de Catalunya, Jesús Ortiz i Marc Ordeix (Ed.)

Devoció, festa i veïnat. Capelletes de carrer i capelletes de visita domiciliària a Manlleu, Joan Arimany i Juventeny

Els Tonis de Manlleu. A cavall de la devoció i la festa, Joan Arimany i Juventeny

Malars. De molí fariner a colònia industrial, Irene Llop Jordana i Núria Sadurní Puigbò

El volum sobre la colònia industrial de Malars es troba ja esgotat i altres eren difícils de trobar lluny del museu. Per això hem decidit recuperar-los i fer-los accessibles en línia a la web del Museu del Ter en format PDF, de forma coherent amb la línia de dinamització de les publicacions digitals que darrerament el museu està desenvolupant. Amb aquests sis nous volums digitals les publicacions del Museu del Ter disponibles en línia són ja 17 títols.

Aquestes publicacions es poden consultar i baixar clicant aquí