Inici  /  Noticies   /  AQUEST DIJOUS DIA 12 LES DUES ÚLTIMES FUNCIONS DEL TORN DE NIT. CRÒNICA NEGRA

AQUEST DIJOUS DIA 12 LES DUES ÚLTIMES FUNCIONS DEL TORN DE NIT. CRÒNICA NEGRA

Per tercer any consecutiu tornen al Museu Industrial del Ter les representacions de l’espectacle Torn de nit. Crònica negra a càrrec de la companyia Corcia Teatre.

L’èxit de públic de les dues anteriors temporades, amb prop de vuit-cents espectadors en només 22 sessions, han fet possible que per tercer any es pugui veure: Torn de nit. Crònica negra al MIT. L’espectacle és la història de quatre personatges apartats i marginats per la societat. Uns personatges que aprofiten el torn de nit per aparèixer després d’haver estat amagats durant el dia. Amb l’arribada de la nit ens explicaran les seves històries fosques i desconegudes de la seva feina a la fàbrica.

L’espectacle transcorre a través de l’antiga fàbrica de Can Sanglas, actualment la seu del MIT, on es van succeint les diferents escenes d’aquests personatges que ens faran reviure la crònica negra del seu treball; accidents amb les màquines, abusos sexuals i altres sorpreses que els espectadors podran veure al llarg d’aquest passeig misteriós pel MIT.

Aquest any la principal novetat serà la darrera representació la mitjanit del dijous 12 d’agost, la qual posarà el punt i final a tres anys de Torn de nit. Crònica negra al Museu Industrial del Ter per donar pas a nous projectes l’any que ve.

El repartiment està format pels actors: Marta Parramón, Joan Roura, Cesc Pérez i Jacob Valltramunt sota la direcció de Jordi Arques i Lluís Jutglar com adjunt de direcció i en l’apartat tècnic per :Corcia Teatre, Joan Casas i Pau Sánchez.

Les entrades tenen un preu de 15€ i per a reserves o compra només cal posar-se en contacte amb el MIT a través del tel. 93 851 51 76 o bé a [email protected].

Dies: 10,17, 23, 24, 30 i 31 de juliol i 6, 7 i 12 d’agost
Hora: 21. 30h