Inici  /  Noticies   /  Setmana Ambiental de Manlleu: Presentem la xarxa de voluntaris ‘Riberes del Ter’ amb una plantada d’arbres

Imatge d’una edició anterior de la plantada
El proper dissabte, 17 de març, a 2/4 d’11 del matí, es presentarà públicament la xarxa de voluntaris “Riberes del Ter”. Aquesta xarxa desenvolupa actuacions de seguiment, restauració i sensibilització dels espais fluvials de la conca del Ter on hi ha signats acords de custòdia amb els seus propietaris.
Es durà a terme una plantada d’arbres autòctons de ribera a la Platja del Dolcet (riu Ter a Manlleu, darrera La Piara). L’acte també és el tret de sortida de la Setmana Ambiental de Manlleu 2012, durant la qual el museu acollirà una exposició sobre l’equilibri de l’aigua. A la plantada ens acompanyaran representants de l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Manlleu, el Museu del Ter i l’Obra social de “La Caixa”, que dóna suport i finançament a la creació de la xarxa de voluntaris.
L’acte està organitzat pel Servei de Medi Ambient de l’Ajuntament de Manlleu i el Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis – Museu del Ter amb la col·laboració de l’Associació de Mares i Pares de l’Escola Quatre Vents.
Per a més informació sobre la plantada, podeu adreçar-vos al telèfon 938515176 i al correu electrònic [email protected]. Pel que fa a la xarxa de voluntaris “Riberes del Ter” el període d’inscripcions encara es manté obert per a tothom qui s’hi vulgui apuntar.
LA SETMANA AMBIENTAL DE MANLLEU
La Setmana Ambiental de Manlleu tindrà lloc del 17 al 25 de març de 2012, i el Museu del Ter hi participarà activament amb la plantada d’arbres coordinada des del Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis i l’acollida de l’exposició “L’aigua en equilibri” que tindrà lloc al nostre edifici.
Per a consultar aquestes i altres activitats que tindran lloc a Manlleu durant la Setmana Ambiental, podeu consultar el díptic en PDF que s’ha penjat a internet. Per a més informació sobre aquests actes, podeu contactar amb el Servei de Medi Ambient (OPE), al telèfon 938515022