Inici  /  Noticies   /  NOVA EDICIÓ DEL TALLER DESVETLLEM LA MEMÒRIA DEL FONS FOTOGRÀFIC RAFAEL RUEDA

NOVA EDICIÓ DEL TALLER DESVETLLEM LA MEMÒRIA DEL FONS FOTOGRÀFIC RAFAEL RUEDA

A partir del 2 d’abril , de les 15.30h a les 17.30h, al Casal Cívic Frederica Montseny, comença una nova edició del taller de fotografia històrica “Desvetllem la memòria del fons fotogràfic Rafael Rueda”. Entre tots els assistents es tornarà a catalogar i documentar el fons que Rafael Rueda va cedir el seu enorme fons fotogràfic al museu, sobre la ciutat de Manlleu durant els anys seixanta, setanta i vuitanta del segle XX. A l’edició anterior, desprès de 14 sessions, es van documentar més de 1000 fotografies, gràcies als 290 assistents.

Rafael Rueda és un fotògraf manlleuenc amb un important fons de fotografies de la ciutat dels anys seixanta, setanta i vuitanta. Una vida dedicada a la fotografia que ens permet veure la quotidianitat en un Manlleu en gran transformació urbana, econòmica i demogràfica.
Rafael Rueda, nascut a Alcaudete l’any 1929 i instal·lat a Manlleu a partir de l’agost de 1952, ha cedit el seu enorme fons fotogràfic al Museu del Ter.

Amb aquesta nova edició el Museu del Ter pretén continuar documentant i catalogar les fotografies i que, entre tots els assistents al taller, s’intenti donar el màxim d’informació possible de cada una de les fotos: noms, llocs, fets i dates. El taller es realitzarà sempre els dimarts de les 15:30 a les 17:30h fins al 18 de juny.