Inici  /  Noticies   /  DIUMENGE 22 TROBADA D’AMANTS D’INSTAGRAM A MANLLEU #MANLLEUESMOLTMES

DIUMENGE 22 TROBADA D’AMANTS D’INSTAGRAM A MANLLEU #MANLLEUESMOLTMES

Organitzada per Turisme de Diputació de Barcelona -a través del seu perfil @BCNmoltmes-, l’Ajuntament de Manlleu i el Museu del Ter (@museudelter), amb la col·laboració de l’associació d’instagrammers DescobreixCatalunya (@DescobreixCatalunya), aquesta trobada convoca els participants a les 9:30h, a la seu del Museu del Ter, per recollir les acreditacions i esmorzar amb productes de la zona. Cap a les 11h, començarà l’itinerari per la ciutat, que inclou espais com el museu esmentat, el passeig del Ter, la Colònia Rusiñol i el campanar de la vila, un dels més alts de Catalunya.

Totes les persones que participin a l’acte a través del seu perfil a Instagram i pengin les fotografies realitzades al llarg de la jornada, tant amb dispositiu mòbil com amb càmera, i amb les etiquetes oficials de la trobada #MANLLEUesmoltMES #BCNmoltmes #museudelter i #descobreixcatalunya, participaran en un concurs on s’escolliran les fotografies que millor recullin l’esperit de l’acte. Totes les fotos hauran de complir les condicions d’aquesta xarxa social i el termini per presentar-les acabarà el 25 de març a la mitjanit.

Aquesta és la segona trobada d’Instagram de l’any, desprès de #VNGesmoltMES de Vilanova i la Geltrú, el 15 de febrer passat.