Inici  /  Noticies   /  EL CENTRE D’ESTUDIS DELS RIUS MEDITERRANIS – MUSEU DEL TER VA ORGANITZAR UNES JORNADES DE VOLUNTARIAT AMBIENTAL PER ALS TREBALLADORS I CLIENTS DE DECATLHON A MANLLEU I COLERA

El Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis – Museu del Ter va organitzar el passat diumenge 18 d’octubre una jornada de voluntariat ambiental al meandre del Gelabert a Manlleu i la ribera de Garbet a Colera, dos espais on l’entitat hi té acords de custòdia fluvial. Aquestes dues jornades estaven emmarcades dins la jornada de voluntariat ambiental “Actuem junts” que l’empresa promou entre els clients i treballadors dels establiments Decathlon de Vic i Figueres, respectivament.
L’activitat va consistir en una retirada de residus i posterior eliminació d’espècies vegetals invasores. Es van eliminar robínies (Robinia pseudoacacia) al meandre del Gelabert i canya (Arundo donax) a la ribera de Garbet. Els grups de voluntaris van rebre una xerrada introductòria per identificar els valors ambientals i les necessitats de conservació d’aquests dos espais fluvials.
Aquesta activitat es va incloure al programa “Playas, custodia y voluntariado” de la Fundación Biodiversidad en col·laboració amb l’empresa Decathlon i el Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis – Museu del Ter.