Inici  /  Noticies   /  “ACTUEM AMB ENERGIA” EXPOSICIÓ TEMPORAL AL MUSEU DINS ELS ACTES DE LA SETMANA AMBIENTAL DE MANLLEU

Enguany, en el marc de la Setmana Ambiental de Manlleu (del 14 al 26 de març) el Museu del Ter acull l’exposició “Actuem amb energia”. Una mostra itinerant cedida per la Diputació de Barcelona adreçada a tots els públics.

La mostra té com a principal objectiu el de conscienciar a la població sobre la responsabilitat d’un consum enèrgic eficient. L’exposició consta de 5 àmbits que van introduint gradualment els diferents conceptes sobre l’energia: aspectes generals, dades i curiositats sobre l’ús i el consum, i accions per a l’estalvi energètic a Catalunya i a la província de Barcelona. Els elements audiovisuals i informàtics ajuden a fer més dinàmica i interactiva la mostra afavorint la compensió dels avantatges i desvantatges de l’aprofitament dels recursos naturals per l’obtenció d’energia, de com d’un ús responsable i eficient es pot veure reflectit a l’economia domèstica i de l’important paper de les administracions locals, nacionals i internacionals.

La mostra és gratuïta i la podreu veure al Museu del Ter fins al 26 de març de dimarts a diumenge de 10 a 14h