Inici  /
14 des.

Seguint els rastres i senyals de mamífers i ocells. Sortides naturalistes a Osona 2024

10:00 h

L’activitat (diürna i nocturna) d’ocells i mamífers deixa marques, senyals i rastres ben diversos. Intentarem identificar els de les principals espècies que freqüenten l’indret que prospectarem, ben representatiu de la Plana de Vic (teixó, guilla, geneta, porc senglar, esparver vulgar, picot garser gros, picot garser petit, etc). Ens fixarem en els detalls que ens ajudaran a confirmar, o descartar, les possibles autories d’aquestes marques i senyals.
* Es recomana portar calçat còmode per caminar.

Hora: de 10h
Punt de trobada: Aparcament del Polígon Industrial “Mas la Caseta de Muntades” de Torelló (vial secundari de la carretera d’accés a Torelló des de l’eix Vic-Olot)
Àrea a estudiar: Serrabona.
A càrrec de:
Joan Culí, Grup de Naturalistes d’Osona (GNO – ICHN)

Aquí podeu consultar tot el programa de les sortides per descobrir els sistemes naturals d’Osona del 2024.

Els desplaçaments es fan de manera particular i per compte propi. Les activitats únicament estan cobertes per l’assegurança de Responsabilitat Cívil de l’organització. La resta de successos que es puguin esdevenir no tenen cobertura. Les dades facilitades seran enviades a la Institució Catalana d’Història Natural (ICHN) amb la finalitat de tramitar l’assegurança per l’activitat.
En el cas que ens doneu el consentiment per enviar-vos informació la finalitat de les vostres dades només seran per enviar-vos informació de les activitats programades pel Museu del Ter.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 14 des.
Horari: 10:00 h
Inscripció: Sí. Només cal que ompliu el formulari per a cada participant a l'activitat.