Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
02 des.

Presentació del catàleg de l’exposició “Que comenci la festa! Cent anys fent ballar els gegants a Manlleu” i acte de cloenda del centenari dels gegants de Manlleu

11:00 h

Presentació del catàleg de l’exposició “Que comenci la festa! Cent anys fent ballar els gegants a Manlleu” a càrrec del comissari de la mostra Pol Rifà.  Aquesta publicació sorgeix amb l’objectiu de fer accessible i consultable la recerca històrica sobre els gegants de Manlleu que es va dur a terme amb motiu de l’exposició “Que comenci la festa! Cent anys fent ballar els gegants a Manlleu”, que es va poder visitar al Museu del Ter de l’abril a l’octubre del 2023.

En el marc d’aquesta presentació es faran els actes de cloenda del centenari dels gegants de Manlleu amb una plantada davant del museu i una cercavila fins el local de la Colla Gegantera on hi haurà portes obertes a tothom.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 02 des.