Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
05 oct.

El romànic d’Osona. Conferència i inauguració de l’exposició.

18:00 h

El romànic d’Osona. Conferència i inauguració de l’exposició de fotografies de Lluís Capdevila: “Art romànic a la comarca d’Osona”

Aquesta és una activitat organitzada en el marc del cicle de conferències Aula Oberta de l’entitat d’AFADIP.

La comarca d’Osona és una de les més riques de Catalunya en manifestacions de l’art romànic, amb una representació de 101 elements, repartits en 44 municipis dels 50 que formen la comarca. L’exposició, amb fotografies de Lluís Capdevila i produïda també per AFADIP, és una mostra fotogràfica de la riquesa de l’art romànic a la comarca.

La conferència anirà a càrrec de Mercè Puntí Sañé. Llicenciada en Geografia i Història de l’Art de la UB. Exprofessora de l’Institut Antoni Pous de Manlleu i del Jaume Callís de Vic. Autora de textos docents, de nombrosos articles relacionats amb diversos moments de la història, i d’altres publicacions dedicades a personatges de Manlleu. Ha treballat en projectes de recerca de la UB i elaborat pàgines web dedicades a la didàctica de les Ciències Socials.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 05 oct.